Nevím jestli si rozumíme. Mezi šablonou a sériovým dopisem je určitý rozdíl. Dávám opis nápovědy kde lze najít pod heslem "sériový dopis" toto :
Pro vytvoření hromadného dopisu
1. Zvolte Nástroje - Průvodce hromadnou korespondencí.
Bude zobrazen dialog průvodce hromadnou korespondencí. Následující příklad je jednou z mnoha možností jak se pohybovat po stránkách průvodce:
2. Vyberte Začít ze šablony a klepněte na tlačítko Procházet.
Zobrazí se dialog Nový.
3. V levém seznamu vyberte Obchodní korespondence a potom v pravém seznamu Moderní dopis. Pro zavření dialogu šablony klepněte na tlačítko OK a poté klepněte v průvodci na tlačítko Další.
4. Zvolte Dopis a klepněte na Další.
5. až 8.
Takže jinak řečeno. Hromadná korespondence může ale nemusí používat speciální šablonu. Je to dáno jednoduše tím, že je možné používat jen například prázdný dopis, což je šablona výchozí pro všechny dokumenty. Takže jde o šablonu vždy.
Když napíšete dopis tak jak uvádíte s textem i s těmi zaškrtávacími políčky tak ho uložíte jako šablonu mezi Vaše šablony. Odtamtud ho budete načítat hromadnou korespondencí tak jak uvádí nápověda. Podle všeho nic jiného nehledáte. Makry se dá výstup ze šablony přizpůsobit tak že dopisy mají společný korpus, ale každý je individuálně přizpůsoben (více dotazů, jiné dotazy, popřípadě jiné vložené objekty, rozdílné kalkulace ap.)
Chápu to tak, že potřebujete jen stále stejný dotazník který budete rozesílat emailem. To může mít různé podoby. Nečekejte ale, že Vaši klienti budou umět otevřít soubor ".odt". Potřebují něco jiného. To bude nejspíš PDF, HTML, XHTML, nebo XML. Tuto přílohu vyplní a pošlou zpět.
Moje e-mailová adresa
Pokud je Váš problém vyřešen, označte prosím svůj příspěvek za "VYŘEŠENÝ"
Zlepšíte orientaci při vyhledávání řešení JAK OZNAČIT TÉMA ZA VYŘEŠENÉ