Zkusím to popsat trochu konkrétněji.
Mám sešit s listy např. 13-01, Resume, 12-12, 12-11, atd., v tomto pořadí listů bráno zleva doprava. Jako první list musí být aktuální (tj. list 13-01), pořadí ostatních je zcela libovolné, nevadí ani, když některý starší list chybí.
Takový sešit má každý technik, ale neexistuje žádný úzus, jak jednotlivé listy pojmenovat, tzn. že první list může být 13-01, 13_Leden, Pavel-01-2013 atd. atd.
Každý list má pevně danou stejnou strukturu, na list Resume si "vyzobu" z tohoto prvního listu potřebné údaje.
Přijde únor, vezmu 1. list (lednový), zkopíruju jej před 1. list a přejmenuju na např. 13-02 (13_Únor apod.), vyplním období, smažu lednové údaje a začnu postupně vyplňovat za únor.
List Resume teď bude třetí, časem čtvrtý atd., jednou za čas (a nebo pravidelně) jej přesunu na druhou pozici.
Takže na konci ledna má list 13-01 číslo 1, po založení listu 13-02 má číslo 1 tento nový list a list 13-01 má číslo 2 (nebo po přesunu listu Resume má číslo 3).
No a já zkouším vymyslet odkaz tak, aby list Resume převzal údaje vždy z aktuálně prvního listu.
P.S.
Existuje možnost zadat na listu Resume ručně název aktuálně prvního listu.
Jenže, tyto sešity kontroluje kolegyně, která neví nic o Calcu. Předpokládá se, že otevře kontrolovaný sešit a otevře si list Resume a tam uvidí vybrané údaje právě z prvního listu. Cokoli navíc je zdrojem možného nebezpečí (hm, doufám, že mě teď ta paní "neslyší"...).