Tohle lze těžko odhadnout. Máte nastaveného výchozího poštovního klienta? Například Outlock, nebo Thunderbird tak že funguje i bez hromadné korespondence?
Otestoval jste odesílání emailu z OOo (AOO, LO) formou odeslání přílohhy "Soubor" > "Odeslat" > "Dokument jako zpráva elektronické pošty" ?
SMTP funguje nad protokolem TCP (TCP-IP), používá port TCP/25. K tomu právě potřebuje nějakého klienta (Outlock, Outlock Expres, Firebird a jsou i další). Píšete, že test v nastavení proběhne OK. To mně také, a při tom je můj klient OutlockExpres sice automaticky aktivní, ale nepoužívám ho a proto z něj nelze nic odeslat - nemá nastaven žádný poštovní účet.. Jenomže podle výpisu hlášení chyby kterou uvádíte se jedná o chybu "stringu". Skutečný příjemce pošty (tedy Váš aktivní klient) podle všeho odmítá formát písma vlastní zprávy.
Pokud je tomu tak, potom by asi pomohlo upravit nastavení "Nástroje" > "Možnosti" > "načítání/ukládání" > "HTML kompatibilita" tak, aby to Váš poštovní klient spolknul.
V podstatě chybové hlášení říká něco o chybě řetězce (Strings) a nepůjde o typ písma (Arial, Curier San Serif ....) ale o typ znakové sady - například Win 1250, ISO 852....
Co ta chyba reprezentuje jako problém nevím. Poštovní klient totiž umí pracovat i s obyčejným (plain) textem. Ovšem neznamená to, že by nutně uměl automaticky konvertovat to, co dostane jako obsah zprávy. připadá mi, že se to týká formátu adresy - ne přímo obsahu zprávy. Asi musíte testovat nastavení všeho kolem písma a možná i v klientovi, nejen v OOo.
Editoval neutr (5. 6. 2014 07:54:56)
Moje e-mailová adresa
Pokud je Váš problém vyřešen, označte prosím svůj příspěvek za "VYŘEŠENÝ"
Zlepšíte orientaci při vyhledávání řešení JAK OZNAČIT TÉMA ZA VYŘEŠENÉ