Počítám že pojmem "záložka" myslíte název listu - jak je to v dolní části Calcu -> nejprve větší plus (+) a pak třeba List1, List2, List3 atd.
Potřeboval bych ujasnit o co vám přesně jde. V jednom listu máte v jednom sloupci nějaké údaje a ve druhém datumy. Z toho potřebujete dostat řádky které vyhovují jen určitým datumům -> to se dá udělat jednak nějakými podmínkami v makru, nebo se to dá udělat třeba Standartním Filtrem (který je tedy možno použít i v makru). Ovšem když to bude v makru, tak by možná bylo vhodné mít nějaký inputbox s předvyplněným datumem který byste třeba potvrdil nebo změnil.
Poté tato vyfiltrovaná data chcete zkopírovat do druhého listu a tento druhý list uložit jako XLS soubor pojmenovaný dle nějakých kritérií.
Jenže co chcete zkopírovat do toho druhého listu? Jen ten 1 sloupec, nebo i ty datumy? Nebo je to více sloupců? A je třeba dodržet šířky sloupců a výšky řádků? A v tom listě kam bude kopírováno a který bude exportován do XLS, tam je potřeba nějaká data ještě nějak naformátovat?
Zde je ukázka jak zkopírovat (přidat) nějaký rozsah buněk do nového listu včetně dodržení formátů i šířek a výšek buněk. Ten exportní list je pak možno exportovat do PDF.
https://ask.libreoffice.org/en/question … -id-312033
Když nasdílíte nějaký ukázkový soubor třeba jen s deseti řádky i s tím jak má vypadat ten exportovaný list, tak by to myslím nemělo být těžké předělat vám na míru :-).