Na to asi musíte poslat ukázku. Z popisu nemám představu jak jsou data uspořádána do sloupců a řádků.
Konkrétně například uvádíte :
1. Na jednom listě mám sklad, na druhém vedu tabulku zákazníků..
2. Řešení skladu je následovné: v poli A mám název firmy, v poli B mám označení výrobku.
3. Zboží je řazeno tak jak jdou čísla za sebou, firmy nikoliv, ty jsou občas přehozené.
ad1 : - na tom druhém listu máte zavedeny zákazníky jako jejich databázi identifikace? Pak by ale tato skutečnost neměla žádný vliv na řešení Vašeho problému.
ad2 : - To je vražedná kombinace. Proč máte v jednom listu jak zboží tak zákazníky?
ad3 : - Podle všeho používáte skladovou evidenci jak evidenci nákupů - to je velká chyba i když jde jen o "logiku" evidence.
Samozřejmě vše může být na jediném listu, ale nemělo by to být namícháno jako koktejl. Podle mne to vypadá, že máte buď vedle typu zboží zákazníka s jeho odběrem, nebo spíš dle popisu zákazníka (A) a vedle v (B) výpis zboží do sloupce. Takže zřejmě první zákazník na řádku 1 má 10 položek a proto druhý zákazník začíná na řádku 11.
Ve sloupci BO je součet za aktuální nákup, nebo součet za období? Prostě bez toho abych (já nebo zřejmě také kdokoliv jiný) pomohl - musím vidět přímo uspořádání.
Postněte sem vzor jinak se budeme akademicky masírovat blbostmi.
Editoval neutr (13. 5. 2016 07:08:05)
Moje e-mailová adresa
Pokud je Váš problém vyřešen, označte prosím svůj příspěvek za "VYŘEŠENÝ"
Zlepšíte orientaci při vyhledávání řešení JAK OZNAČIT TÉMA ZA VYŘEŠENÉ