Fórum pro uživatele kancelářského balíku OpenOffice | LibreOffice
 

#1 12. 5. 2009 15:01:12

LadislavTU
Člen
Registrace: 12. 5. 2009
Příspěvků: 1

Jak na elektronický podpis?

Já mám v Linuxu nainstalován OpenOffice ver.3 a v Firefox kořenový a osobní certifikát, ale jak dosáhnout toho, že půjde vložit do dokumentu? Když zvolím SOUBOR-Elektronické podpisy, tak zde se nic nenabízí a certifikát není vidět a tím nejde přidat. Chtěl jsem nastavit někde cestu, ale v Nástroje-Volby-Cesty není cesta pro certifikát. Návod pro OpenOffice říká přesně tento postup, vložit do Firefox a pak to má fungovat i zde. Dokáže mi někdo poradit? Děkuji. L.

Offline

#2 15. 6. 2009 15:23:26

Rvojta
Člen
Místo Celá ČR
Registrace: 11. 10. 2004
Příspěvků: 24
Web

Re: Jak na elektronický podpis?

Pokud vám stačí jenom PDF, tak se podívejte na http://jsignpdf.sourceforge.net/ Jinak s podepisováním v OO.o mám špatné zkušenosti.


Zakázkový vývoj řešení založený na kancelářském balíku OpenOffice.org - makra, rozšíření, integrace do firemních IS. Školení pro začátečníky, středně pokročilé uživatele a programátory.

Offline

#3 18. 6. 2009 18:40:38

PavelH
Člen
Místo Česká Lípa
Registrace: 14. 3. 2008
Příspěvků: 140

Re: Jak na elektronický podpis?

Mám vyzkoušeno, že po naimportování osobního certifikátu do Windows (ve formátu pkcs12) pomocí Ovládacích panelů (Možnosti Internetu, záložka Obsah) je cert. v OpenOffice k dispozici.

Offline

Zápatí