Nevím o jakou příručku jde, ale většina podobných věcí se dělá jako vzor který je popsán jako návod co tam vložit. Může to být typ dokumentu "šablona".
Pokud je klasická příručka - manuál tak lze vše udělat stejně ve Writer. Pokud tym bude uvedena nějaká volba které není ve Writer, tak se stačí většinou podívat do nápovědy a zadat hledání podobného významu. Pokud je tam nějaké klíčové slovo - tak začněte s tím.
Když nebudete vědět, napište sem co popisuje Word a tady Vám odpovíme co odpovídá volbě ve Vriter. Takže to se týká klasického popisu ve formě příručky.
Když by to byla šablona - můžete ji normálně otevřít a mělo by to fungovat. Nefungovalo by jen to co je pod makry, ale tady bávají asi jen vzácně. Spíš tam budou jen speciální pole, nebo poznámky a podobné vychytávky.
Je možné, že novější verzi Wordu nebude AOO umět. Potom bych doporučovat nainstalovat vedle LibreOffice. Mohou běhat vedle sebe bez potíží a Vy si pak můžete vybrat který se Vám víc zamlouvá. Většinou se doporučuje LO (Libre Office), ale AOO bývá stabilní i když jakoby trošku méně schopné konvertovat nejnovější formáty MS Office. Potíže nebudou pokud to Bude starší verze. Lo je mnohem dál, ale také se za to platí cena nejistoty výskytu chyb. Mnoho nedostatků AOO lze "obejít" zejména pomocí rozšíření která jsou k dispozici na domovské stránce (je anglicky). Podobně specializovaná Wiki - to je dlohodobě nejlepší materiál a já čerpám često právě z portálo Apache Open Office, respektive Wiki. Na tyto zdroje Libre prostě nemá a ještě dlouho mít nebude.
Bohu žel potřebujete Google překladač pokud neumíte anglicky, ale až si vypracujete postupy které Vám vyhovují ani Vám to nepřijde. Doporučuji si v Google přeložit z českého výrazu na anglický a k tomu připsat "OpenOffice (Calc, Writer, Impress...) a odentrovat ve vyhledvači Google.
Moje e-mailová adresa
Pokud je Váš problém vyřešen, označte prosím svůj příspěvek za "VYŘEŠENÝ"
Zlepšíte orientaci při vyhledávání řešení JAK OZNAČIT TÉMA ZA VYŘEŠENÉ