Fórum pro uživatele kancelářského balíku OpenOffice | LibreOffice
 

#1 15. 1. 2018 11:46:23

irasel
Člen
Registrace: 15. 1. 2018
Příspěvků: 2

Odkaz na buňku v jiném listu - VYŘEŠENO

Prosím o radu. Potřebuji zobrazit obsah buňky v jednom listu do buňky v jiném listu. Obvykle to dělám tak, že do buňky zadám "=", pak kliknu do listu a buňky v jiném listu a dám "enter". Teď se mi ale v buňce místo obsahu buňky jiného listu zobrazí vzorec/cesta, který je vidět i v tom horním bílém řádku. Můžete mi poradit, kde je problém? Omlouvám se za nepřesnou formulaci, jsem začátečnice samouk při práci s tabulkami. Děkuji.

Editoval irasel (16. 1. 2018 08:41:05)

Offline

#2 15. 1. 2018 15:10:56

kabi
Člen
Registrace: 1. 6. 2017
Příspěvků: 167

Re: Odkaz na buňku v jiném listu - VYŘEŠENO

podívejte se do menu Zobrazir, jestli nemáte zapnuté zobrazování vzorců (Zobrazit vzorec), příp. tuto volbu vypněte.

Offline

#3 15. 1. 2018 19:53:37

neutr
Člen
Registrace: 8. 3. 2007
Příspěvků: 3,435

Re: Odkaz na buňku v jiném listu - VYŘEŠENO

Také by to mohla být vypnutá volba automaticky přepočítat. Měla byste uvést jakou verzi LibreOffice, nebo Apache Open Office používáte a na jakém operačním systému. Něco podobného popisuje také Gucky - odkaz na jiný sešit


Moje e-mailová adresa
Pokud je Váš problém vyřešen, označte prosím svůj příspěvek za "VYŘEŠENÝ"
Zlepšíte orientaci při vyhledávání řešení JAK OZNAČIT TÉMA ZA VYŘEŠENÉ

Offline

#4 16. 1. 2018 08:40:37

irasel
Člen
Registrace: 15. 1. 2018
Příspěvků: 2

Re: Odkaz na buňku v jiném listu - VYŘEŠENO

Chyba byla na mé straně. Stačilo zrušit formátování buňky, do které jsem vkládala obsah, a vše funguje, jak má. Děkuji za rady.

Offline

#5 4. 11. 2018 09:37:19

davidm
Člen
Registrace: 4. 11. 2018
Příspěvků: 1

Re: Odkaz na buňku v jiném listu - VYŘEŠENO