Fórum pro uživatele kancelářského balíku OpenOffice | LibreOffice
 

#1 27. 2. 2016 21:01:42

TEPE
Člen
Registrace: 27. 2. 2016
Příspěvků: 4

zamrzání - VYŘEŠENO

Někdy během února 2016 už nejsem schopen spustit open office, resp. spustím a ihned zamrzne (neodpovídá), ještě v lednu fungoval bez problémů. OS je WINDOWS 10. Zkoušel jsem resetovat profil, nebo nainstalovat LIBRE OFFICE. Nepomohlo nic. Tuší někdo důvod?

Editoval TEPE (28. 2. 2016 21:49:27)

Offline

#2 28. 2. 2016 07:51:27

neutr
Člen
Registrace: 8. 3. 2007
Příspěvků: 2,678

Re: zamrzání - VYŘEŠENO

Tipnul bych si jestli nemáte plný disk.
     Pokusil bych se AOO regulérně odinstalovat. Hotové soubory se neztratí, jen nebudou asociované dokud znovu něco nenainstalujete (AOO, LO). Ztratí se nanejvýš makra která nemáte uložena mimo systém.


     Po odinstalování smažte v Document ans settings - Váš profil - data aplikací - celou složku OpenOffice, Nebo i Libre Office které udržují Vaše osobní nastavení (nevím jestli to tak je u W10 - pokuste se najít data aplikací, nebo jen folder s názvem 4 (pokud jste měl verzi AOO 4.X.X). Folder OpenOffice by měl obsahovat jedinou složku "4". Folder OpenOffice přímo mazat nemusíte, je to jedno. Jen se podívejte jestli náhodou neobsahuje více složek - to se už stalo - byla tam složka 3 i složka 4 - a mohla by to být příčina.
     Vyčistěte počítač - já to dělám pomocí WiseCare který je ve verzi zdarma (existuje i placená verze). Pročistěte hlavně registry.


     Nakonec se pokuste znovu stáhnout a nainstalovat.

Editoval neutr (28. 2. 2016 07:53:32)


Pokud je Váš problém vyřešen, označte prosím svůj příspěvek za "VYŘEŠENÝ"
Zlepšíte tak orientaci na fóru při vyhledávání řešení problémů
JAK OZNAČIT TÉMA ZA VYŘEŠENÉ

Offline

#3 28. 2. 2016 13:39:31

TEPE
Člen
Registrace: 27. 2. 2016
Příspěvků: 4

Re: zamrzání - VYŘEŠENO

Díky za odpověď. Na disku mám volno 335GB, zkusil jsem vymazat, vyčistit, znova instalovat, nepomaha ale nic hmm

Offline

#4 28. 2. 2016 18:11:21

neutr
Člen
Registrace: 8. 3. 2007
Příspěvků: 2,678

Re: zamrzání - VYŘEŠENO

Takže instalace proběhla normálně ale potom ji nelze spustit? Je při tom nějaké hlášení? Jak máte nastaveny firewaly? Obvykle se musí cizí SW povolit. Může to dělat OS, nebo také antivir.
     Podívejte se do nastavení programů - zda to není jen na tom povolit AOO (LO). Nedělal jste náhodou upgrade z W7 (8) na W10 a potom to přestalo chodit?

Editoval neutr (28. 2. 2016 18:12:04)


Pokud je Váš problém vyřešen, označte prosím svůj příspěvek za "VYŘEŠENÝ"
Zlepšíte tak orientaci na fóru při vyhledávání řešení problémů
JAK OZNAČIT TÉMA ZA VYŘEŠENÉ

Offline

#5 28. 2. 2016 19:27:38

Zvedavec
Člen
Registrace: 8. 11. 2004
Příspěvků: 479

Re: zamrzání - VYŘEŠENO

Hlavně se podívejte do systémového a aplikačního logu windows, jestli tam něco neuvidíte.


LO většinou poslední verze, na W7 prof. 32b/64b

Offline

#6 28. 2. 2016 21:22:22

TEPE
Člen
Registrace: 27. 2. 2016
Příspěvků: 4

Re: zamrzání - VYŘEŠENO

Instalace probehne v poradku. Program se otevře (nový sešit, tabulka...), ale pak hned zamrzne "Neodpovídá" a uz lze pouze zavřít.Po upgradu na W10 vše fungovalo několik měsíců bez problémů. Přestalo fungovat z ničehonic. Neinstalovalo jsem nové programy.

V logu aplikací je toto:

Chybný blok , typ 0
Název události: AppHangTransient
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: soffice.bin
P2: 4.0.9782.500
P3: 56278b4c
P4: unknown
P5: unknown
P6: unknown
P7: unknown
P8:
P9:
P10:

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:


Symbol analýzy:
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 9e0462e0-de57-11e5-8180-60a44cb5de11
Stav hlášení: 2049
Zakódovaný interval:

Offline

#7 28. 2. 2016 21:47:40

TEPE
Člen
Registrace: 27. 2. 2016
Příspěvků: 4

Re: zamrzání - VYŘEŠENO

Tak vše začlo fungovat, když jsem se přihlásil do windows přes účet microsoft, místo lokálního...
díky za odpovědi smile

Offline

#8 29. 2. 2016 05:54:14

neutr
Člen
Registrace: 8. 3. 2007
Příspěvků: 2,678

Re: zamrzání - VYŘEŠENO

To je dost divné. Takhle by se to asi chovalo když byste pracoval na CLOUDU. Faktem je, že s W10 je to asi složitější. Už jsem od pár lidí slyšel že se jim tuto možnost W10 snaží vnutit.
     Nestane se tak hned po přeinstalování. Nejméně v jednom případě toto potvrdil člověk, který se počítačem živí anglicky rozumí (žije v Kanadě). Tvrdí že to nevěděl a nyní nemůže W10 ani odinstalovat. Důvodem jsou jeho zdroje příjmů a bojí se riskovat. Microsofti dali nějakou dobu na ověření a když uplyne - zřejmě musíte povinně migrovat na jejich Cloud.
     Tedy já osobně jezdím stále na XP které mám instalované na Ubuntu, ale hrál jsem si s myšlenkou že přejdu na W10. Mám v provozu 2 starší stroje a jeden z nich možná obětuji (otestuji).


     Může mi někdo potvrdit že se nemýlím? Po přeinstalování dojde za nějaký čas k migraci na úložiště MS a je vymalováno? Zkoušel to někdo zvrátit?

Editoval neutr (29. 2. 2016 05:55:35)


Pokud je Váš problém vyřešen, označte prosím svůj příspěvek za "VYŘEŠENÝ"
Zlepšíte tak orientaci na fóru při vyhledávání řešení problémů
JAK OZNAČIT TÉMA ZA VYŘEŠENÉ

Offline

Zápatí