Fórum pro uživatele kancelářského balíku OpenOffice | LibreOffice

#1 10. 3. 2013 11:18:25

jelinekm
Člen
Registrace: 10. 2. 2009

Makro pro export do PDF

Dobrý den,

jsem v makrech úplný začátečník a potřeboval bych poradit. Mám 2 listy v Calcu, na List1 je tabulka ve které jsou umístěna data, která jsou na List2 generována do tiskové sestavy. List2 je automatizován pomocí funkce INDIRECT na základě hodnoty buňky List2.A1, při změně hodnoty a vystoupení z buňky se automaticky hodnoty v buňkách List2 mění. Počet řádků na List1 může být 5 a také 500, začíná vždy až od 2. řádku (1. řádek jsou názvy sloupců)
Potřebuji vytvořit makro, které zjistí počet řádků v tabulce na List1 ve sloupci A a poté pro každý řádek vygeneruje PDF z List2 s názvem z aktuálního řádku z List1.

Můžete mi, prosím poradit, jak na to?

Díky

Martin

#2 11. 3. 2013 14:32:39

neutr
Člen
Registrace: 8. 3. 2007

Re: Makro pro export do PDF

Jestli tomu dobře rozumím, tak z tabulky 1 se tahají údaje, které mají individuální délku tiskové sestavy. Každý údaj má jinak "dlouhou" tiskovou sestavu. Prakticky například tabulka 1 bude obsahovat
100 údajů = 100 tiskových sestav (každá jinak "dlouhá").

Makro by pak mělo umět vyexportovat všechny tiskové sestavy v PDF tak, aby neobsahovaly zbytečně prázdné listy. otázkou je, zda se mají údaje z prvního řádku (2.list) opakovat v každé PDF stránce, nebo jen v první, nebo se nemají objevit vůbec.

Pokud jsem to správně pochopil tak potřebujete aby makro vygenerovalo tiskovou sestavu v PDF, přepsalo číslo řádku z INDIRECTU a znovu export tiskové sestavy do PDF. To opakovat dokud na listu 1 nedojede k poslednímu řádku. Je - li tomu tak potvrďte, nebo upřesněte.

Pokud je Váš problém vyřešen, označte prosím svůj příspěvek za "VYŘEŠENÝ"
Zlepšíte tak orientaci na fóru při vyhledávání řešení problémů
JAK OZNAČIT TÉMA ZA VYŘEŠENÉ

#3 11. 3. 2013 19:10:15

sedlacekdan
Moderátor
Místo Nehvizdy
Registrace: 21. 6. 2010

Re: Makro pro export do PDF