Fórum pro uživatele kancelářského balíku OpenOffice | LibreOffice
 

#1 28. 11. 2010 12:24:30

jirkulka
Člen
Registrace: 28. 11. 2010
Příspěvků: 1

hromadná korespondence - emaily

Dobrý den,
mám OO.o 3.2 pod Windows XP.
Při hromadné korespondenci udávám typ "zpráva el. pošty", emaily (buď jako OpenDokumentText nebo Dokument Microsoft Word zadávané v okně "Uložit, vytisknou nebo odeslat dokument") se pošlou v pořádku, pouze příloha, jejíž jméno nemohu ovlivnit,  má název "Část 1.2" a pro její přečtení ji musím uložit "natvrdo" jako .doc nebo .odt , což příjemce nemusí vědět. Jak je možno zařídit, aby příloha se připojila s odpovídajícím .doc resp .odt, aby při jejím otevření nebyly problémy?
Děkuji za pomoc.
Jiří Webr

Offline

Zápatí